آخر هر چی وبلاگ کف بر می شی...

بوتر یاهو کامپیوتر و...

آخر هر چی وبلاگ کف بر می شی...

بوتر یاهو کامپیوتر و...

۶۴ آهنگ قدیمی

الهی بمونی ( نور خدا ) >>> مهستی

رقص بارون >>> سیمین غانم

دلم گرفته >>> معین

گلهای اطلسی ( رنگ مسی ) >>> سیمین غانم

بهار من گذشته >>> عماد رام

نامهربونی >>> الهه

موسم سلام >>> فریدون فرخزاد 

دلبر >>> کوروس سرهنگ زاده

پیچک >>> نوش آفرین و فریدون فرخزاد

شکسته دل >>> کوروس سرهنگ زاده

قریه من >>> فریدون فروغی

اومدی >>> فریدون فرخزاد و شهره

اسکله >>> نلی

دولت ویرانی >>> اشکان

خاک >>> فریدون فروغی

خنده گریه >>> اشکان

آدمک >>> فریدون فروغی

حرفی ندارم >>> ملود زهتاب

گرفتار >>> فریدون فروغی

گفتم به چشم >>> حسن خیاط باشی

بچه خوب >>> نازی افشار

آواز فاصله >>> شهره

فریاد منو بشنو >>> اشکان

من خدا را دیدم >>> درویش جاویدان

وطن من >>> درویش جاویدان

ساقی >>> ویگن

خسته >>> مازیار

بی تو >>> جمشید شیبانی

ساقی >>> مازیار

آسمونی >>> حمید شب خیز

لینک 2

شانه >>> پوران

ملودی >>> فریدون فرخزاد

نیلوفر >>> پوران

هم پیمان >>> فریدون فرخزاد

شباهنگ >>> هوشمند عقیلی

منم اونکه همیشه >>> نلی و فریدون فرخزاد

اگه برگردی >>> مارتیک

خاک زیبا >>> شیرازی

محلی شیرازی >>> کوروس سرهنک زاده

مادر >>> حبیب

ملامت >>> مازیار

لینک 2

عزیز >>> نسرین

آواز خوان نه آواز >>> اکی بنایی و فریدون فرخ زاد

زن >>> زیبا شیرازی

پریا >>> شهرام شب پره

ماه >>> مارتیک

یاور همیشه مومن >>> داریوش

آرش >>> کوچه

پاییز >>> پری زنگنه

به من نگو دوست دارم >>> داریوش

رفیق >>> ستار

به حریم خلوت خود >>> پریسا

نمکی >>> منوچهر سخایی

بی خبر >>> عبدلعلی وزیری

Barbara Streisand >>> woman in love

مرد تنهای شب >>> حبیب

خواب سرخ بوسه ها >>> حبیب

نادیده رخت >>> سیما مافیها

ایران ایران >>> محمد نوری

دنیا >>> بهزاد

رفتم >>> الهه و ویگن

لحظه دیدار >>> آرش

اگه یه روز >>> فرامرز اصلانی

با تو قهرم >>> آغاسی


 

لینکhttp://www.zemestan.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد