آخر هر چی وبلاگ کف بر می شی...

بوتر یاهو کامپیوتر و...

آخر هر چی وبلاگ کف بر می شی...

بوتر یاهو کامپیوتر و...

اینا هم آفلاینه

نماز خوندن معتادا: بسم الله لحمان لحیم .قفلو داد به احد .......احد داد به شمد......لم داداین ور.....لم داد اون ور........ولم کن بابا کفرش دراومد احد

حجت الاسلام قراعتی : دختر خوب دختریه که دوست نشه , دوست شد چی....؟ پارتی نره , پارتی رفت چی....؟ بوس نده بوس داد چی....؟ یه صلوات بفرسین

آیت الله جنتی در پیام تبریک به احمدی نژاد: ای قشنگ تر از پریا / شبها تو کوچه نری ها / اصلاح طلبها دزدن / کاپشنت رو می دزدن اخه فهمیدین که احمدی نژاد کاپیشنش رو هدیه داده به یه بسیجی هههههههههههههههه

چه بنویسم درباره مردی که یک روز عاشق است و روز دیگر یک آشنای غریب، چه بنویسم درباره مردی که نمی توانم بفهممش. نمی دانم، نمی دانم

مجموعه نوشته های پشت تریلی های جاده::::::::1-به حرمت اشک مادر توبه کردم --2 -دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم / طوطی صفتی طاقت اسرار نداری --3 -بوق نزن شاگردم خوابه --4 -بی تو هرگز............باتو؟؟؟؟عمرا-- 5 -از عشق تو لیلی...........رفتم زیر تریلی(واسه گریسکاری) --6 -اگه می تونی این تابلو رو بخونی یعنی فاصلت خیلی کمه فاصله رو رعایت کن -7-- دنبالم نیا اسیرم می شی-- 8 -گشتم نبود ............نگرد نیست-- 9 -سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده

سلام ...! دلم بد جوری واست تنگ شده ...! نمی دونم کجا پیدات کنم . کجا دنبالت بگردم . منو عاشق خودت کردی و رفتی ...؟؟ می دونم که خیلی از آدمای بهتر از من تو رو دوست دارن ...! ولی منم خیلی دوستت دارم ...! من که از دیدنت محرومم ...! ولی با این حال یه لحظه هم از فکرم بیرون نمیری . می خوام نشون بدم که منم می تونم خوب باشم ...!! یا مهدی کحای...؟؟؟

گفتم غم تو دارم**گفتا چشت درآید! گفتم که ماه من شو**گفتا دلم نخواهد! گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد**گفتا هوای گرمیست? اَه اَه? عرق درآمد! گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد**گفتا برو به سویی ? تا گلّ نی درآید! گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد**گفتا که ای وای دیرشد? داد مامان درآمد

سه جمله ی زیبا : 1) اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش می افتی . 2) لذتی که در فراغ هست در وصال نیست چون در فراغ شوق وصال هست و در وصال بیم فراغ . 3) آغاز کسی باش که پایان تو باشد

 

BBC : Bish az 17 Darsade Iranian Emsal CrisMas Ra Jashn Migirand ke in ragham Ba Tavajoh be Amare Parsal roshde 200% Neshan Midahad !!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن 1385/10/04 ساعت 06:26 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبا و در عین حال پر محتوایی دارید؟
امیدوارم موفق باشید
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

شیطان 1385/10/06 ساعت 05:32 ب.ظ http://sportiran.blogsky.com

تو به چه جرا تی به ریس جمهور محوب ما توحین کردی تو یک فاشیست هستی نازی. وطن فروش.خیانت کار
همین امروز میرم به بلاگ اسکای شکابت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد